Bayilerimiz
Bayilik Baþvuru Formu
Servislerimiz
Servis Baþvuru Formu
Ýnsan Kaynaklarý
Müþteri Memnuniyeti
Satış Sözleşmesi

Taraflar

SATICI (FİRMA): 
BİSİKLET PAZARLAMA SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
ANKARA ASFALTI 25. KM. KEMALPAŞA / İZMİR

TEL : 0 232 877 00 28

MÜŞTERİ: Bisan Bisiklet A.Ş Anlaşmalı bayileri,Yetkili servisleri ve  www.bisan.com.tr üzerinden pazarlanan ürünleri alan gerçek ya da tüzel tüm kişiler. (18 yaşından küçük kişiler alışveriş yapamaz)

FATURA: Sipariş sırasında verilen bilgilere göre düzenlenmektedir. Firmalar fatura bilgilerini, bireyler T.C. Kimlik numaralarını eksiksiz ve doğru yazmalıdır.

ÜRÜN / ÜRÜNLER: www.bisan.com.tr 'de satışa sunulan ürünler.
 

Tarafların Hak ve Yükümlülükleri

Sipariş ve Teslimat

Mesai saati dışında verilen siparişler, siparişi takip eden ilk mesai saati içinde işleme alınır.

Ürün teslimatı bulunduğunuz yerleşim yerinin uzaklığına göre 1 ile 3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasıyla yapılır. Ürün tedarikinde yaşanabilecek aksamalar ya da banka onay sürecinin uzamasından dolayı meydana gelebilecek gecikmelerden müşteri haberdar edilir ve isterse siparişi iptal edilir.

Ön siparişle satın alınan ürünlerde teslimat süreci, ürünün stoklara girmesiyle başlar.

Kargoda meydana gelebilecek gecikme ve kayıplardan dolayı müşterinin siparişi iptal etme hakkı vardır.

Müşteri, ürünü sipariş ederken teslim adresini doğru bildirmelidir. Ürünün belirtilen adrese teslim edilmesiyle satıcı teslimat görevini yerine getirmiş olur. Yanlış bilgilendirmelerden satıcı sorumlu değildir.

Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit ettiğiniz paketler kabul edilmemeli, mümkünse tutanak tutturulmalı ve tarafımıza bildirilmelidir. Yeni teslimat istenirse, en kısa sürede gerçekleştirilir.

Havale/EFT ile yapılan siparişlerde, siparişin onaylanabilmesi için, havale/eft işlemi tamamlandıktan sonra Havale Bildirim Formu doldurulmalıdır.

2 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler iptal edilir. 
 

Ürün İade

Sipariş edeceğiniz ürünün (özellikle iadesi belirli şartlara bağlı ürünlerde) kullanacağınız donanımla uyumlu olup olmadığından emin değilseniz sipariş vermeden önce teknik destek almalısınız.

Teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde, güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip etmeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan her türlü aksesuarı ve kutu içeriğini (kablolar-kitapçık-sürücüler vb) eksiksiz olarak, iade edebilirsiniz. Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir. Fatura gönderilmezse KDV ve diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.

Orijinal ambalaj ya da üründe herhangi bir çizik, yırtılma, bant-etiket, kullanılma, kutu içeriğinde eksik vb. problemler varsa iade kabul edilmez. Ürün iade durumunda kargo bedeli müşteriye aittir.

İade süreci, ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığı tespit edildikten sonra başlar.

İadenizin hesabınıza yansıması ödeme şeklinize göre değişiklik gösterir. Ödeme kredi kartıyla yapılmışsa ürün iadesi onaylandığında işlemin iptali için bankaya talimat verilir ve banka geri ödeme sürecini başlatır. Havale ve EFT ile ödemelerde ise tutar banka hesap numaranıza yatırılır. Ürün iade durumunda para iadesi yapılırken kargo bedeli düşülür.

İade etmek istediğiniz ürünleri kargoda oluşabilecek hasarlara karşı korumak için uygun pakette göndermelisiniz.  Aksi halde kargoda meydana gelen hasarlardan dolayı firmamız sorumlu olmayacaktır.
 

Garanti Şartları

Sitede satışa sunulan ürünler ithalatçı firmaların ya da yetkili servislerin garantisi altındadır.

Satın aldığınız ürünlerin garanti süresi yasalarla belirlenmiş olup asgari 2 yıldır. Bazı ürünlerde ise bu süre 2 yılın üzerinde olabilir. Bu ürünleri ürün detaylarından ya da firmamızdan öğrenebilirsiniz.

Garanti süresi içinde arızalanan ürün, yetkili servisi yoksa, firmamıza gönderilir. Bazı ürünlerde yalnızca yetkili servisler teknik hizmet verebilmektedir. Bu ürünlerin içinden çıkan kataloglarda gerekli bilgiler mevcuttur.

Arızalı ürünler firmamıza, kargoda oluşabilecek hasarlara karşı güvenli bir ambalajda ulaştırılmalıdır. Kargo bedeli müşteriye aittir.

Firmamıza teslim edilen arızalı ürünün gerekli onarımı 30-45 iş günü arasında yapılır. Azami servis süresi 30 iş günüdür.

Bazı durumlarda ürün garanti dışı kalabilir. Bunlar kullanıcı kusurundan kaynaklanan hatalardır. (düşme, kırılma, yanma, yüksek voltaj, dikkatsiz kullanım, yetkisiz tamir vb.gibi)


Diğer Hükümler:

Yazılım ve sistem hatalarından dolayı meydana gelecek fiyat hatalarından satıcı sorumlu değildir. Bu siparişler müşteriye bildirilir ve iptal edilir.

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın (Müşteri) veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.